V-Desk czyli zmiana obiegu dokumentów

  1. V-Desk zastąpi Intradoka.
  2. System dostarcza firma Primesoft.
  3. Po co ta zmiana? Główny powód to uruchomienie KSEF, co wymusza zmianę w procesie obsługi faktur.
  4. Intradok będzie dostępny wyłącznie jako archiwum na wypadek konieczności weryfikacji procesu obsługi dokumentu.
  5. Przybliżony harmonogram
    1. koniec września — zakończenie prac wdrożeniowych
    2. pierwsza połowa października — testy biznesowe poprzedzone szkoleniem użytkowników
    3. koniec października — start produkcyjny
  6. Procesy
    1. Obsługa korespondencji
    2. Obieg faktur (dokumentów kosztowych)
    3. Obieg delegacji
    4. Obieg wniosków związanych z naborem / zmianą umowy
    5. Obieg wybranych wniosków o dofinansowanie
  7. Rejestry dokumentów
    1. Umowy
    2. Archiwum dokumentów pozostałych (poświadczenia, referencje, certyfikaty)
  8. Integracje z innymi systemami
    1. KSEF — automatyczne pobieranie faktur z Krajowego Systemu e-Faktur
    2. Poczta elektroniczna — obsługa korespondencji przekazywanej na ogólne skrzynki e-mail
    3. Symfonia — eksport faktur do systemu księgowego
    4. Punch — import informacji o umowach handlowych z NIT.  Informacja istotna dla procesu obsługi faktur.
  9. Dla kogo nowy system — dla wszystkich pracowników Enigma. Jeśli wydaje ci się, że ciebie to nie dotyczy to:
    1. Może będziesz chciał wystąpić o dofinansowanie okularów → składasz wniosek w V-Desk
    2. Dla handlowców — może przyjdzie korespondencja w sprawie przetargu realizowanego przez twojego kontrahenta → trafi do V-Desk
    3. Może będziesz udawał się w delegacje → inicjujesz wniosek w V-Desk.
  10. Podstawowe zmiany w przebiegu procesów w porównaniu do Intradoka
    1. Korespondencja trafiająca na skrzynki e-mail ogólne będzie procesowana przez V-Desk. Koniec z przekazywaniem e-maili na listy wysyłkowe.
    2. Automatyzacja
      1. OCR dla faktur przekazywanych e-mailiem (dla wskazanych kontrahentów) → automatyczny opis
      2. W przypadku identyfikacji kontrahenta dla danego dokumentu → przekazywanie dokumentu do opisu do osoby merytorycznej
      3. W przypadku identyfikacji NIT–u na fakturze → faktura trafi do kierownika projektu.
    3. Wybór akceptanta dla faktury będzie zależał od wskazanego MPK lub wskazania umowy.
    4. Weryfikacja limitów akceptacji faktur zgodnie z procedurą ZSZ: Uprawnienia do dokonywania zakupów i zatwierdzania dokumentów kosztowych (P01-R7)
    5. Samoobsługa wniosków kadrowych → użytkownik inicjujący wniosek będzie dostawał powiadomienia o przejściu do kolejnych faz procesu.
  11. Instrukcja obsługi dla użytkownika: https://wiki.enigma.com.pl/x/HyF4D

Napisz wyraz i naciśnij Enter aby szukać