Serwis urządzeń

+48 600 328 803

serwis@enigma.com.pl

Po uzgodnieniu zgłoszenia prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia serwisowego i przesłanie go na adres e-mailowy serwisu. Prosimy również wydrukowaną i podpisaną kopię zgłoszenia załączyć do przesyłanego urządzenia. Użytkownicy posiadający konto w systemie BOZORTH (https://bozorth.enigma.com.pl) mogą nie wypełniać zgłoszeń awarii i wykorzystać serwis do dokonania zgłoszenia. 

Uwaga: wycofywanie z eksploatacji wymaga zawsze wypełnienia formularza stosownego zgłoszenia.

Zgłoszenie urządzenia Delta-3P

Kliknij w ikonę i pobierz formularz, wypełnij, wydrukuj i wyślij

do nas e-mailem.

Standardowe zgłoszenie serwisowe

Kliknij w ikonę i pobierz formularz, wypełnij, wydrukuj i wyślij

do nas e-mailem.

Zgłoszenie serwisowe urządzenia niejawnego

Kliknij w ikonę i pobierz formularz, wypełnij, wydrukuj i wyślij

do nas e-mailem.

Zgłoszenie wycofania urządzenia z eksploatacji

Kliknij w ikonę i pobierz formularz, wypełnij, wydrukuj i wyślij

do nas e-mailem.

Start typing and press Enter to search